teambus

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Sara - 4 juni 2013 10:13

Har varit rätt mycket bittra inlägg denna vecka jag vet och här kommer ett till. Inte nog med att min charmiga fyra åring sparkade mig så jag fick sy. så har jag nu fått inflammation i såret och gå på penicillin. Det började i söndags då hade jag så ont i benet att jag knappt kunde gå jag hade så ont att jag nästan grinade!

Så ja jag hade ont som FAN! Och då sa jag till mamma att jag tänker inga doktorn jag klarar fan inte av detta mera. Och jobba det kunde jag ju glömma man kan inte jobba när man inte kan gå tydligen! Så jag ringde chefen sen fick jag en tid igår på läkarhuset. Hon klämde och det kom ut äckligt var ur mitt sår. Mycket riktigt en infektion. tablett penicillin tre gånger dagligen och ta det lugnt med foten!

Så det betyder (på sambons order) att jag inte ska hålla på med hästarna så mycket nu när jag har ont i foten!

Då säger ni men hur kan han säga så? för att han är rädd om mig kanske? Jag förstår han jag blir sparkad och tror jag är stålmannen! Men tydligen är jag ingen stålman fast jag vill vara det tänk om man kunde flyga!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards