teambus

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Sara - 6 juni 2013 20:29

Nästa år tänkte jag betäcka Lollo i år är inte ens ett alternativ! efter som det är för sent att betäcka i år och dessutom behöver hon stressa ner! Men en hingst som jag gillar är Granadino XXIX en PRE skimmel!

       

Visst är han snygg? gud vad jag gillar denna hingst!

Av Sara - 6 juni 2013 19:49

Har hittat lite saker jag vill ha till både Lollo och Blomma! Och lite till mig!

  Gillar detta träns sååååå snyggt!   Allvarligt denna dressyr sadel är den skönaste jag ridit i  Till BLomma ett pullar träns! sätta igen munnen på en tror jag har ett hemma!

  Kör jacka vill jag ha!

  En körhjälm vill jag ha!

Av Sara - 6 juni 2013 18:08

Ja nu är man med häst igen! Blev av med en och fick hem en på mindre än en vecka.

Dom skulle ju komma med henne i måndags men då fick dom inte in henne i burn.

Men idag hämtade vi hem henne! Trodde att vi skulle få hem ett spjälstaket men hon va normal i hullet men hennes fötter såg förjävliga ut!

Lite på bakbenen fick vi räkna med hon stod på bakbenen och kastade sig ut. Men sen så efter många om och men så matade vi in henne hon gick in och åt maten och var helt lungn när vi stängde luckan!

Det var inte mycket tjafs i hagen hellet när vi släppte ihop dom!

Detta kommer nog bli bra! Jag vet ju att Anna inte bara kommer och hämtar hästen i alla fall!

 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards