teambus

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av Sara - 1 augusti 2013 21:54

Ja i går så blev det barntomt på jobbet och jag fick jobba dag idag väldigt ansträngde med tre personal på tre barn eller inte. Jag är extremt trött hela tiden också det är skit drygt. Så orken har väl inte varit på topp nu på senaste tiden har inte orkat med mina tre hästar. Jag är helt slut körd jätte jobbigt jag sover och sover men ändå blir jag inte pigg. Så jag ska höra av mig till en läkare för att göra blodprover. Men jag kan i alla fall utesluta diabetes för jag hade bra sockervärde. Jag gissar på dåliga blodvärden men vi får väl se ska ringa läkare i morgon och prata med dom. För jag är trött på att inte ha energi till något. Jag vill ju rida och köra och tömköra men när jag blir trött tappar jag humöret på två sekunder. Speciellt på Lilja som står på bakbenen.


Igår var jag ut med Blomma en vända först ville jag inte så jag ångrade mig. Och det var jag glad över att jag gjorde. först joggade vi en vända och sen blev det lite backträning. Och sen ökade vi takten och jag skrattade som en galning fråga mig inte varför men jag skrattade så jag började gråta och hade grus i hela munnen. Och sen när vi var på väg hem så grät jag för att hon är så himla fin min tjej. Och jag hade grus i hela bhn vilket inte är så ovanligt om man säger så. Men hon va så himla duktig att jag blev så imponerad av henne min tjej hon kan hon.


Idag körde pappa med Kattis. Det gick bra dom tog en joggingtur. Och jag har börjat sätta igång Lollo igen efter lite vila. Jag har varit slut så jag knappt orkat med Blomma och hon går först men nu måste jag börja igen. Jag vill verkligen hålla igång henne och rida henne men orken har inte funnits. Men nu tvingar jag mig själv till att orka.

 Mina tjejer <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards