teambus

Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Sara - 11 augusti 2013 15:04

Ja just nu så har jag rätt mycket på gång i mitt liv. Jag har gjort ett stort misstag med Lollo och det Får bara inte hända igen. Jag bara nej jag tänker inte skriva ut det här. Men det får inte hända igen och jag nej jag vet inte allt annat som pågår just nu. Jag har försökt att hålla leendet och modet uppe men ibland måste man säga nej också-

I vanliga fall hade jag antagit utmaningen och tänka aja sned steg men jag  nej jag vet inte. Just nu känns det som att jag inte kan rida eller göra något alls. För jag misslyckas med allt jag gör i alla fall. Jag kan köra ja det kan jag men Blomma är så positiv till körningen så det är enkelt det är som att sitta med och åka. Visst att hon kan vara stark ibland men thats it. En stark häst är inte så svårt att hantera om man säger så. Ja jag vet inte vad jag ska säga än att just nu å känns det som att jag inte kan rida alls. att köra häst känns mycket roligare. För är känns det som att jag kan och det är så kul när Blomma verkligen ger allt när man kör henne.


Sist jag körde så körde vi i vatten pölar och denna människa glömde sina körbyxor så jag blev pissblöt. Men gud vad kul det var! Hon fick bestämma farten själv och hon gick skit bra. Och för första gången gick hon gå under viadukter hon brydde sig inte alls om dem och en av dom åker det tung trafik över konstant. Och det låter jätte mycket hon sprang på kollade knappt tvekade inte ens. Jag var så glad och så stolt över henne då. Jag behövde den körturen då för att veta att jag är bra på något i alla fall.


Och igår så var jag och hämtade Sture för mamma och pappa är borta det är helt underbart att få ha han
:D vi var och hälsade på Elin och hade myskväll han och jag och cyklade hem. Han låg i sängen med mig och sov och vi kom nyss in från en långpromenad. Nu ligger han bredvid mig i sängen och sover :D. min fina hund <3

 

"People don`t cry because theyre weak it`s because thy`ve been strong for too long"// okänd

 


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards