teambus

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av Sara - 13 augusti 2013 21:14

Nu har jag fått ett två veckors vick på gärdesgården. Det är riktigt nice och ha såna vick veta var man ska vara i två veckors tid. Börjar i morgon. Idag har jag träffat Lina vi åkte ut till mamma och pappa och hälsade på gjorde inget med hästarna idag. Sen åkte jag hem och åt lite och sen plugga körkorts teori det fick bli vägmärken idag. Ska fortsätta att tragla det om en stund.

Och jag ska också uppdatera mitt CV och söka massa personliga assistent jobb. Sen ska jag beställa en grej får nätet lyckligt ovetande det gillar jag. Överraska till vilket pris som helst!



Och igår så körde jag Blomma vägen under viadukterna igen! Hon skötte sig så himla bra. Jag köpte regn kläder som jag ska köra i igår. Eller en jacka och sen ett par byxor till jobbet. Det var ett bra pris köpte dom på jula för 250 kronor. Helt perfekt och jag blev inte blöt mer än om fötterna. Nästa inköp när jag får lön är stövlar både till jobbet och till stallet.


Idag blir det ett citat från en konversation jag och min kära sambo hade.


"Simon: Jag ska också skapa en profetia.

Jag: Om vad?

Simon: Inte vet jag.... om tvål!"


Haha ja  vi pratade om religon eller såg på något kanske? Och då säger han så där.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards