teambus

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Sara - 7 augusti 2013 12:50

Igår så tog jag och Lisa oss en tur på Blomma och Lollo. Blomma fick bli riden på ett phelam bett med pulllarnosgrimma. Hon skötte sig jätte bra. Det var fint när vi red ut lite moln men det var ingen fara. Vi tog det lugnt travade lite och så mötte vi kusinen och tog sällskap av henne en bit på vägen. Men sen när vi kom till Hovgården andra vändan började det mullra bakom berget och då fick vi bråttom kan jag säga. Men ingen ide att stressa upp sig men vi blev lite skitnödiga kan jag säga. Speciellt Lisa som är lite rädd för åska. Så när vi var i hovgården så märkte vi knappt av åskan det va långt bort. Men sen kom vi till byn gissa vad som kom nästan över oss då? Jo åskan så klart! Så ja vi var tvungna och skynda oss hem!

Hästarna fick sova inne i natt också jag sov hos Lisa så vi åkte och släppte ut hästarna i morse. ska ut ikväll och skritta hästarna det behöver dom. Och tömköra Lilja ville inte göra det i spöregnet igår.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards