teambus

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Sara - 15 augusti 2013 22:23

Mitt vik på gärdesgården har börjat och det är super kul trivs jättebra där. Idag så var vi ute mesta delen av dagen. Och jag fick träffa en av baneren jag har haft på nattviolen. Underbar unge det där kan jag lova fick flera kramar av den och åh vad jag saknar nattviolen.


Se åkte jag hem till mamma och papp och skulle köra eller rida den där Busblomma men hon har en lös sko och hovslagaren kommer på söndag så det blev inget av det i dag.


Och jag har Sture hos mig =) vi har bestämt att vi ska ha delad vårdnad på han jag mamma och pappa. Det blir nog varje helg och när jag kan när jag inte jobbar. Blir ju svårt när jag jobbar och han blir lämnad ensam så pass länge här hemma när båda är borta i så fall.

Men delad vårdnad det gillar jag. 

Idag var jag och Sture ut på en powerwalk och jogging tur. Min motivation till att träna är tillbaka efter som jag så hjärna vill gå ner i vikt! Så nu har jag börjat träna ska köpa träningskläder till vintern så jag kan jogga även då! Men sen ska jag skaffa sim kort eller gymkort har inte bestämt mig ännu. Och jag ska eventuellt gå in på teamsportia och skaffa ett par inlägg till mina fötter med tanke på att jag går snett med mina fötter!

Och Jag har trappat ner på socker rätt rejält kan jag säga! köpte krom tabletter till det men dom glömmer jag och ta men jag gav mig fan på det så det har gått. Men jag ska försöka komma ihåg mina krom tabletter hädan efter. Nästan lika lätt som jag säger att jag ska komma ihåg att ta järn.

  älskade hund <3


"Say hi becase hello is complicated enough"// från spelet worms!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards