teambus

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Sara - 2 augusti 2013 20:52

Ja det är vad jag varit hela dagen. Simon åkte till England idag. Han åkte mot Arlanda runt nio eller vad det nu var. Och samtidigt som han åkte så bad jag mamma komma och hämta mig så jag kunde åka ut till stallet.

Red ut med Kattis och springen idag. Lånade hennes dressyr sadel och den är ju så skön jag vill ha en egen sån. Och den låg bra på Lollo.
Vi red runt nybro lollo var jätte duktig vi travade lite idag men när hon blir trött tappar hon bakbenen och sprätter med dom. Men hon bar sig riktigt fint där stund tals. Men om hästen sprätter med benen som hon gör så kan dom få ont i ryggen om man inte rider ihop dom. Det var så det vart med Häxan. Och Lollo slår ihop sina bakben så jag ska börja rida med boots bak har fundera på det ett tag nu. Sen ska jag köpa ett nytt bett till henne ett rakt d ringat bett ska hon få av mig. Hon gillar inte delade bett.
Sen när vi kom hem svampa vi av hästarna och kattis tömkörde vår egrn huligan som tror hon är född på två ben envisa jävla två åring!

Sen efter vi hade varit i stallet så följde jag med syrran på turne och handla lite. Nu sitter jag på jobbet läser häst tidning.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards