teambus

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av Sara - 25 augusti 2013 17:52

Det finns lite saker jag vill ha till hästarna.

 En travhjälm! Dom skyddar bättre mot sten skott och sånt än en ridhjälm när man kör!  


 När jag tar licens måste jag ha en säkerhetsväst! Och jag vill ha en trav väst för dom mycket bekvämare än ridvästarna!

  Ett klicksele till Lilja när hon är inkörd så vill vi ha ett kliksele och en vagn så att vi kan köra i lag!  


Vet inte om Blomma ska ha helstängt eller halvstängt när hon går på banan det måste vi testa innan vi köper ett eget!


    Vill ha ett sånt här pannband i grönt och typ blått när Blomma startar. Sen vill jag ha ett till Lilja också rött kanske?



 Sen vill jag ha en sån här jacka som det står mitt namn på och teambus på! Vad tror ni om detta?



     En lädergrimma till lilja med namn på

Av Sara - 25 augusti 2013 16:57

Jag är dunder förkyld jobbade med feber igår det var mindre spännande inte ett dugg kul faktiskt. Men jag har inte råd att vara sjuk. Jag tvingade mig till jobbet och klarade hela dagen på jobbet. Ville verkligen köra i fredags men det gick inte jag klarade det inte var helt slut. Åkte hem och la mig och sov för att jag var så trött. 


Men igår var jag ut inte helt 100% bra men jag skulle ut i alla fall. Tänkte tömköra också men det klarade jag inte med tanke på att jag var helt slut när jag hämtade Blomma från betet. Som tur var så krånglade hon inte och sprang ifrån mig då hade jag blivit tokig och gett upp. Hon kom på en gång efter som syrran kom och ville käka upp mig. 

Vi skulle köra på slingan men dom skjut på skjutbanan och slingan ligger bredvid skjutbanan och jag ville inte vara med om en skenande häst eller en panikslagen häst. Så vi körde en vända i skogen. Hon låg på som fan och var jätte pigg men det gick bra. Hon tyckte det var kul och få komma ut. Och jag tyckte det var skönt att inte sitta hemma och kolla på serie hela dagen. Väldigt nöjd över min prinsessa idag. 



Och jag går och väntar på mitt objektiv och mina kamera väska och minneskort jag vill ha det nu!


"Most of the important things in the world have been accomplished by people who have kept trying when there seemed to be no hope at all."//Dale Canegie

 

   

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards