teambus

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Sara - 2 december 2012 19:32

Igår åkte vi ner till stockholm för globen horse show. Jag mamma Lollo och Jelly. Vi år nere i södertälje och gick på mässan i typ tre timmer tror jag. Om det inte var mer. Vi tappade bort Lollo och mamm där så jag och Jelly gick runt och tittade hon och jag. Jag hittade rött schbrk och röda benlindor. Först skulle jag inte köpa rött men schbraket va så snyggt att jag VILLE verkligen ha det! så jag köpte ett par fleece lindor till. Sen va vi in på Chralis och kollade då hittade jag mina skydd som jag suktat efter hur länge som helst HV polo har ju velat haft som såååååå långe. Det var speciel pris på dom så då kunde jag inget annt än köpa dom i rött så klart. och inne på Charlies köpte jag coskå ett par röda stigbyglar i plast! Sen köpte jag också åtta par reflexer fyra till Ferdinand och fyra till BLomma pälsglas åt mina nordisar på horze. Ett rött skit snyggt strasspannband! (enda strasset jag kommer använda) Och senköpte jag ett täcke ett regntäcke för Ferdinand är så varmblodig att han inte behöver ha ett tjockt täcke då kryper han ur täcket!


JAG HAR FÅTT TRÄFFA JOHN WHITIKER!!!!!! bara min stora idol inom hästvärlden jag hade nästan hela väggarna fulla med han och milton!


Själca showen var helt underbar det bästa var nog 20 spannet och fyrspann det ÄLSKAR jag att kolla på! Men showen var helt underbar man vill inte att den ska ta slut!


Men idag va jag in på jula och köpte det bästa grejern i vinter kan jag lova! En overall! Jag ville ha en overall att kunna köra och rida i här är det att vara VARM inte SNYGG!!! Hatar att frysa för att mans ka se bra ut när man rider här är det att pälsa på lager på lager för att INTE frysa! Sen köpte jag ett par super sköna orange fleece handskar!


Så idag inviigde vi mina overall som var VARM som tusan jag frös inte när jag kom tillbaka vilket är ovanligt för annars fryser jag som en tok! Men jag var varm när jag kom hem igen men i alla fall så använde jag dom nya reflexerna och stigbyglarna.

Ferdinand var SUPER pigg han låg på som fan vi skulle skritta men det GICK inte så då travade vi lite han var SUPER duktig och jag vart svettig till och med idag :P Så ja jag kan verkligen rekomendera er som har lätt att frysa köp en overall bästa köpet jag gjort.

Nu ska jag bara köpa en ronarluva så blir allt bra så slipper jag frysa om ansiktet.

Jag måste se bra rolig ut med en overall som jag ser ut som en michelingubbe och pappas hjälm för den kan jag ah mössa under och skor som är stora. JA snygg är jag då inte men jag FRYSER inte! hata att frysa!

  Så snygg outfit med rött :D   Haha så jävla klockren t-tröja :P   Ferdinans nya täcke :D   Pälsglasen som jag ska testa från horse   Ett av dom bästa köpen!   Så snygga benskydd!!!!!   JOHN WHITKERS ATOGRAF :D;D   Jag och John Whitiker   Bästa på hela showen tror jag :D   Måste bara lägga ut bild på min favvo tröja SOA:D  sååå snygg och skön!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards