teambus

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Sara - 3 december 2012 12:33

Denna serie böcker är helt underbar måste jag säga! Har läst serien ett antal gånger det 12 böcker i denna serie. Tror inte det kommit ut några mer i alla fall.


Böckerna är om Amy och gården heratland. Efter att 15 åriga Amys mamma dör i en tragisk bilolycka så vill hon forsätta att ha heratland där dom tar emot skadade och vanvårdade hästar och ger dom ett nytt liv. Det handlar om hur hon och hennes familj kämpar att behålla gården efter att hennes mamma dött.


Jag älskar dessa böcker har läst serien mins tio gånger i olika omgångar. För någon vecka sedan började jag kolla på serien ska skriva om den med. Men i alla fall så är det helt totalt underbara böcker som jag tycker alla hästmänniskor borde läsa. Man skarttar man gråter och blir förbannad!

 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards