teambus

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Sara - 21 december 2012 21:34

Idag vart det upp med tuppen för att kliva upp och åka in till kupolen och möta Petra och Timån och handla dom sista julklapparna.

Va skit segt att kliva upp sängen var varm och jag ville bara dra täcket över huvudet och sova vidare. Men jag drog mig upp i alla fall och Simon körde in mig till stan.

När jag kom till kupolen fick vi frukost det var så skönt att åka in dit till åtta för det var inte så mycket dolk där vi kunde lugnt gå där och kolla i butikerna utan att trängas. Hittade alla julklapparna och lite där till. Jag visste precis vad jag skulle köpa till Benjamin och Hampus hittade det jag skulle ha men till Smilla visste jag inte alls. Så jag letade och letade sen hittade jag den perfekta julklappen till henne :D. Dom andra har jag beställt från nätet till.

Sen köpte jag julklappar till mig själv det låter snällare när man säger att jag köper julklappar till mig själv :P

Jag köpte en matte mousse fundation det hade jag bestämt att jag skulle ha för jag älskar den funtaion den är så himla bra.

Jag köpte ett blutooth headset och ett nytt skal till min mobil på teknikmagasinet.

Jag köpte ett par pyamasbyxor på lindex.

Jag köpte en t-tröja en skit rolig btw ska testa om den funkar på Simon jag tvivlar! den köpte jag på carlings.

Jag köpte en jätte fin röd turnika på wilda en butik som finns på stan som jag ska ha på julafton kommer använda den så mycket mer också.

Sen var vi också in på norelles och köpte ett nytt bett till Blomma och en röd grimma till Ferdinand och ett par körglasögon till mig.


Ja sen var det bara att dra hem och köra Blomma. Körde henne på nya bettet och hon var så himla duktig körde henne till och med utan käk. Anlednigen till det att jag inte orkade krångla och det var mörkt och vi skulle iväg igen och ja nej jag orkade inte hålla på och ta bort käkbettet. Så jag körde utan käk hon var SUPER duktig pigg och glad och ville mer och hade mer krafter idag än sist jag körde henne. Jag satt där och njöt bakom henne det var så härligt att köra henne idag. Och bettet alltså det funkade skit bra på henne behövde bara hålla henne lite löst med handen :D. Annars brukar man nästan få halvligga för att hon inte ska bli för het men inte denna gång. Är så nöjd med min stumpa <3.


Och efter jag kört henne så åkte vi till city gross och där köpte jag en tiding och ett nytt täcke till Ferdinand. Ett fleeace som han ska ha under sitt regntäcke när han har blivit riden eller när det är för kallt han behöver inget mer än det för han är så varmblodig.

  Shoppat till mig själv :D   Nu är allt inslaget i mon ska jag typ inte göra något alls eller jo rida och åka in till sytemet. mitt nya skal :D

    Mitt fin fina hjärta mitt <3  Prinsen i sin nya grimma :D rött så klart :D


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards