teambus

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Sara - 25 december 2012 12:47

Dagen började med en skritt tur barbacka med Maria och Mio. Vi gjorde dom jul,fina och jag Red min man först gången barbacka. Vi red inte långt bara upp till byn och hälsade god jul till Marias familj :D.

Ferdinand skötte sig super första gången barbacka och han hade något benig rygg men han avr super snäll :D red lite dressyr i skritt på åkern och han skötte sig super lättare att rida barbacka dressyr för då kommer man åt hästarna bättre ju. Ska prova och trava också men det gjorde jag inte denna gång.


Sen åkte vi till Anna - Lena och firade med henne och hennes man och fyra barn och min stora syster Emma och hennes karl. Det gör vi varje år jätte mysigt vi äter alltid innan kalle och sen kollar vi på kalle. Och sen öpnnar vi julklapparna. Tror killarna gillade sina böcker och Smilla sin hallo Kitty bok. Lollo fick ju globen och det vet jag att hon vill ha varje år.

Sen åkte jag hem till Simon och firade med hans familj fick en mysfilt av svärmor lite hushålls geråd och en film och hudloution som luktar jätte gott :D Sitter under filten och myser nu. Har en lila älskar dessa filtar :D.


  Haha smidigast i sverige haha!   MariInvigde mina benlindor och pannband igår :D     Min vackara prins<3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards