teambus

Alla inlägg den 29 december 2012

Av Sara - 29 december 2012 21:41

Vilka väder förändringar vi har haft nu på sista tiden! Ena dagen kallt andra dagen kallt! Men ja jag var ute och red Ferdinand igår han var pigg som satan gud vad det blåste så han var lite väl pigg på grund av det! Han gick bra ett tag sen gick han på som ett ånglok vad brukar man säga? För att få framgång så måste man också ha motgångar! Ja så brukar jag säga och han brukar sköta sig så himla bra annars! Så det kan inte alltid gå bra men jag kan inte säga att det gick dåligt heller.


också körde jag en mycket väldigt het Blomma som låg på som fan igår! hon var jätte duktig men hon låg på lite väl mycket.


Idag hade båda dom stora vila och tömkörde en mycket duktig Lilja hon skötte sig så himla bra så jag var så imponerad över vår lill tjej :D<3


Och nu tittar jag på brave åh vilken film alltså. Titta på den!

  There are those who say fate is something beyond our command. That destiny is not our own, but I know better. Our fate lives within us, you only have to be brave enough to see it.


Mitt favorit citat! sant för dom som tror på ödet! vilket jag gör!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards