teambus

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Sara - 1 januari 2013 13:25

2013 ja nu är det 2013 och ett år har gått igen. Ett år går så otroligt fort! Det har varit ett bra år! Motgångar får man räkna med.


Det tråkigaste har varit alla skador på Blomma så klart att hon inte kommit till kval och start är jätte tråkigt men det får man räkna med som hästägare. Och i år är vi igång igen kan jag lova nu känns hon hel fräch.

Och att jag fick sluta skolan var en enorm motgång! För jag hade verkligen sett fram emot att få plugga igen och sen komma in på högskola. Det var nog det jobbigaste beslutet jag gjort i år men jag var tvungen att sluta för om man inte får CSN går det inte så bra.


Den bästa resan iår var defnetivt Estland med mamma och pappa och Simon. Det var en GRYMT fin stad och man fick se mycket. God öl i gott sällskap kan det bli bättre? Nej jag tror inte det.

 


Jag och Simon firade ett år tillsammans jag har haft världens bästa älskade pojkvän i ett och ett halvt år nu. Och jag älskar han <3

 


Och i okrober fick jag hem Ferdinand också.


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards