teambus

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Sara - 11 januari 2013 22:01

Just nu har jag ingen motivation alls till hästarna orkar inte vill inte. Har ingen lust att rida eller köra tycker det är bara tråkigt just nu. Men jag måste trots att jag inte har någon motivation måste jag ut och köra Blomma jag måste om hon ska bli något jag måste rida Ferdinand fast jag inte vill. Jag tycker det är kul missta mig inte fel men just nu tycker jag det bara är tråkigt.

Sen var jag in på norelles och frågade om dom visste en bra western tränare det hade dom ingen aning om bara någon som var uppe i mora så det blir nog dressyr i alla fall ska höra av mig till min gamla tränare.


Men i helgen har jag fått låna Smilla hon ligger och sover i morgon blir det en dag för att åka pulka och leka i lekparken. Det är underbart att få låna andras barn när man inte har några själv. Och jag älskar alla mian syskon barn så otroligt mycket. Närsta gång är det Olivers tur att få vara med mig och Simon men då blir det inte pulka åkning utan tvspel och antagligen data spel och mycket Simon. Dom älskar honom verkligen och det är fullt förståligt för han är en underbar karl den där!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards