teambus

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Sara - 2 januari 2013 20:16

Har kommit överens med min själv att jag tänker inte ha några nyårs löften i år! Inga i år ska jag minst gå ner si och så mycket eller i år ska jag motionera massor eller i år ska jag äta hälsosamt!

Jag har mål i år inga nyårslöften som jag vet att jag inte kan hålla i alla fall men mål har jag. Mål har jag alltid jag tror alla har mål olika mål och del mål som man ska klara rimliga mål. Inga i år ska jag tävla på elit nivå mål eller i år ska jag bli miljonär mål. Inga dröm mål utan såna mål som jag vet att detta kan jag klara. Jag har mål för både mig och mina tre nordisar!


Mina mål men mig själv!

 

Jag ska ta körkort i år helst innan februari men ja det får vi se hur det bli med det!

Jag ska skriva minst två kapitel på båda mina berättelser. Ja jag sätter minst två kapitel för att jag vet hur lite jag skrivit i år. Kan inte komma med jag ska skriva klart minst en av dom för det vet jag inte.

Jag ska flytta hem ifrån!


Det är dom målen jag vill utföra i år att flytta och få körkort är viktigast!


Mål med Ferdinand


Träna för dressyr tränare!

Får han stadigare i form i skritten

På börja form i trav

Prova och hoppa lite!


Mål med Blomma


Kvala i år vill vi kvala henne

starta!


Mål med Lilja

 

Inkörning

Premie!


Som ni ser så kan man inte sätta för höga krav jag kan inte säga i år ska jag ut och tävla på Ferdinand för han kan inte så mycket ännu. Och Blomma hon vill vi både starta och kvala och Lilja gå premie!


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards