teambus

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sara - 21 januari 2013 20:43

Idag och i går fick mina pållar gå. Igår bestämde jag mig för att köra båda! Va så trött på alla konflikter jag hade i ridnigen så jag bestämde mig för att köra han istället. Och VILKEN häst han är att köra helt totalt jävla underbar måste jag säga jag blev helt överlycklig och impad av min kille. <3. Han låg på lite och sen ville han trava hela tiden men gud så fin han var. Och det bettet jag körde på han avr helt totalt underbar ska köpa ett sånt bett till ridigen också för han FUNKAR på det! Åh jag kan leva på att han avr så underbar att köra.


Och Blomma skötte sig SUPER igår och den där hästen kan springa vill jag lova! Duktiga Duktiga Blomma <3


Och i dag så tog jag och Lisa ut och körde hon körde BLomma och jag red. Säger bara en sak inga konflikter det va så skönt!

    Åh underbara underbara häst <3 Han avr helt UNDERBAR att köra!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards