teambus

Alla inlägg den 18 januari 2013

Av Sara - 18 januari 2013 14:21

Just nu funkar ingenting mellan mig och Ferdinand och ridnigen vi bara går mot varann. Han lyssnar inte eller så är det jag som gör fel och allt blir bara pannkaka av det orkar liksom inte tjafsa med han. Om man säger så här är inte framåt bjudnigen något fel kan jag säga men det är bromsen som knappt finns. Jag orkar inte bråka med han just nu motivationen till ridnigen = zero just nu har ingen inspiration alls. Där av att jag inte hört mig för efter en tränare för att jag inte har lust allt är på nollställ just nu. Så jag ahr bestämt mig för att stunta i ridningen nu i några dagar ocg prova och köra honom.

För jag tror vi behöver något som bryter allt detta med att vi ör osams så då ska jag köra honom i morgon blir nog spännande.

Ska köra båda mina pållar i morgon och tömköra Lilja på åkern det är dags att vi sätter igång igen.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards