teambus

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sara - 6 januari 2013 21:05

Jag funderar på att beställa ett armband med hästtagel! Hästtagel från Blomma Lilja och Ferdinand ja de har ju samma färg på svansen men ändå. Dom är sjukt snygga har hittat flera som jag vill ha.

       

Vill ha allihopa Min favorit är den andra och tredje men jag gillar alla tre vilken tycker ni?

http://www.evasofia.se/31470903

Av Sara - 6 januari 2013 20:33

Blev lycklig när jag såg hästarna ute i hagen när jag kom hem så skickade jag ett sms till Jonte och frågade honom om han ville följa med och köra eller rida. Innan han kom så såg jag hästarna i hagen så kom Lilja fram och ville vara med som alltid. Hon är allt föär charmig den där damen. Hon smakade på precis allt skorna dreagkedjorna och allt jag hade kepan var intressant. Hon är rolig lilla damen.


Sen kom Jonte och vi tog en tur. Jag lärde Jonte hur man kör och sen red vi ut och skrittade och travade lite men travade väldigt lite och skrittade den mesta delen av tiden. Dom var duktiga och skötte sig superbra.

I mongon ska vi nog ut och skritta upp för berget Jag ska rida Blomma eller så ska jag kasta upp Jonte på Blomma och jag rida Ferdinand barbacka upp på berget har inte bestämt mig ännu.

      Charmiga Lilja <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards