teambus

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Sara - 16 januari 2013 15:59

Har haft fullt upp nu de senaste två veckorna. Motivationen till hästarna har varit = noll men jag har ju varit tvungen att ta dom i alla fall. Igår körde jag och hade Ferdinand på släp två hästar i en smäll. Det gick bra tills Ferdinand fick för sig att bli rädd för något och han kastade sig bakåt och jag drog ju klart tag i Blommas min och vi var på väg ner i diket för att Ferdinand kastade sig. Men det gick bra Blomma är ju så otroligt trygg och duktig på det viset hon stannade och väntade på att han skulle sluta.


Har jobbat på samma ställe i två veckor jätte trevligt ställe jag vill ta hem hälften av barnen hem.


Lilja har jag inte ens kunnat göra något med för att det varit så halt. Men nu när snön kommit så ska vi sätta igång igen.


Och jag har inte fått tag på någon western tränare så det blir nog dressyr istället. Fast jag ville verkligen träna western men jag tänker inte åka till lima eller mora för att träna!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards