teambus

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Sara - 4 januari 2013 18:01

Jag brukar vara i stallet och hålla på när jag är förkyld. Men nu dessa två dagar så har jag inte orkat. Eller ja igår var vi på bio på the hobbit. Och i dag har jag Hugo hos mig.

Jag är rätt trött men det som inte dödar härdar jag skulle kunna ge mig ut och köra och rida men nej det finns ingentligen inga men jag är bara lat just nu. Orkar inte så igår släppte Bosse in hästarna för att jag avr på bio och idag bad jag Maria att ta hästarna. Och i helgen får pappa fixa dom om vi inte åker ut i morgon och tar och kör och rider har inte bestämt mig ännu. Men Blomma borde bli motionerad jag vet det men jag känner mig inte riktigt hundra procentig. Men va fan sen har jag Hugo hos mig också så vi får se hur jag gör i morgon.

Har börjat på en ny bok igen nu då läser som besatt som alltid. Kommer väl läsa ut den svesnak variationen av graceling snart. Och lika med Fire. Sen ska jag ge mig på Bitterblue igen tredje gången gillt är det inte så man säger?

Och sen gick jag hem Gilmore girls i dvd box idag det är rätt kul med den serien tycker jag så medans Simon och Hugo spelar lite minekraft tänkte jag se ett avsnitt av det!

  Böckerna jag beställde och läser första boken nu! Helt underbar bok har läst dom på engenska!   Gilemore girls riktigt girli girl serie men grymt bra!  underbara pojkar <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards