teambus

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Sara - 8 januari 2013 21:23

Nu har jag kommit till den här situvationen måste träna för tränare vi bara jobbar mot varann ute i skogen går det super då är det skit kul då begär jag att han ska gå lungt och ställa sig och det gör han och gå avslappnat. Men så fort vi kommer till paddocken så bara jobbar vi mot varann jag trättnar och känner bajs på detta jag ger upp skit i detta vi rider ut i stället. Men det kan jag inte heller göra jag vet att dressyren är viktig så det skutar alltid med att vi blir osams och han bara går som ett ånglok och jag bli sur och låter han nej så jag måste ha hjälp. Jag gillar verkligen Ferdinand ta inte fel på det men jag behöver hjälp av tränare helst i går men jag ska prata med min gamla tränare se om hon kan klämma in mig på något vis annars får jag föröska hitta någon annan tränare.

Men i dag guick inte allt på skit nej vi jobbade inte bara mot varann i slutet gick det riktigt bra då slappnade han av och vi jobbade inte emot varann men jag ska tillägga att det var i slutet.

Jag ahr fotfarande tankar på det där med western kanske ska man höra med en western tränare men jag vet inte vill träna dressyr också men western också kanske båda? Jag vill defentivft prova på western.

   

Jag tror jag tänker kolla upp på nätet efter en western tränare här i dalarna. Kanske finns det en clinic som jag kan gå på? Eller en billigare och bra tränare vet en jag skulle kunna träna för mitt ex mammas kompis men ja det är just det också......

Men vem vet när jag väl börjat träna kanske jag fastnar och vill aldrig tillbaka till klassisk ridning igen men tro mig hjälmen sitter kvar på mitt huvud! klassisk ridning eller western är rädd om det lilla lilla jag har!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards