teambus

Direktlänk till inlägg 23 december 2012

Läser väldigt mycket!

Av Sara - 23 december 2012 20:21

Förutom att jag skriver och håller på med hästar väldigt mycket så läser jag jätte mycket. Jag har dock inte skrivit på ett tag eller jo bara massa små berättelser har till och med skrivit en och annan dikt men inte på någon av mina projekt bara antecknat några idéer som jag haft. Men annars har det legat lite på is kan jag tycka.

Men jag läser väldigt mycket älskar att sitta i soffan och mysa med katten och läsa en bok med lite musik till. Det är det bästa som finns kan jag säga. När man kommit in från stallet och är lite frusen sätta sig under min mysiga fluffiga filt och med Svartnos bredvid och läsa. Det finns inget bättre tycker jag!

Har många favorit böcker som jag läst. Läser hjärna fantasy men inte sic-fi och jag läser hjärna romantiska böcker ibland också. Men jag gillar inte deckare så mycket visst vissa är super bra och spännande men nja nja jag tycker inte jätte mycket om dom. Läser inte hjärna om vampyrer efter twighligt och true blood har det blossat upp som fan och jag gillar inte någon av dom som jag nämnde i förra inlägger att twhigligt är överdrivet och bara så himla jobbigt. Edward är en liten emo pojke som springer runt och säger oj oj jag måste skydda och lika med den där svara stora saken Jacob eller vad han nu heter. Och vi ska inte prata om den där bruden. Oj oj nej uch jag gillar inte dom böckerna hon är klart schizofren eller nåt.

Men i alla fall fick en bok av svärmor förre året som heter Cirkeln det är först serien i en bok jag vart helt frälst kunde inte sluta läsa de. Har dom två först böckerna väntar spänt på den sista som kommer ut 2013.

Och som jag sa förra inlägger har jag väst böckerna av Becca Fitzptrick som jag verkligen älskade helt underbara böcker.

Har läst Harry Potter serien så många gånger också den serien är helt underbar!

Läste också en serie om "de utvalda" som det hatar på svenska på engelska ska beställa dom på svenska också och läsa dom! Helt underbara böcker så där för övrigt håller just nu på och läser bitterblue på engelska!

Så ja jag läser en del böcker jag älskar att läsa dom ger mig inspiration och man kan fly från en annan värld! Finns inget bättre än det!

 
 
Erika

Erika

23 december 2012 22:00

sv:
Just nu känns det inte som sorgen vill lägga sig. :/
Men i fram tiden kanske den gör de.

http://eriikapettersson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 december 2014 14:33

Självklart är det inget illa mede att ha häst på foder! super bra alternativ till att prova på eller om man inte har råd att köpa en egen häst! Men man ska akta sig för vissa loopholes kallar jag dom. Vissa saker som fodervärd ska man akta sig för oc...

Av Sara - 4 november 2014 14:17

Har faktiskt tänkt på detta en del nu. Speciellt med Lilja nu när hon är fullt ridbar nej hon är inte helt utbildad med hon är ridbar i alla fall. Har funderat vad jag vill med henne och om jag vill tävla och så vidare. Ja vad tänker jag om det då? N...

Av Sara - 20 oktober 2014 13:59

Jag kan börja med att säga att det inte är enkelt att ha unghäst ibland. Man står ofta och tittar på dom och suckar men kul har man också det går verkligen upp och ner. Just nu är Lilja i en grymt jobbig trots period det där går i vågor med unghästar...

Av Sara - 11 oktober 2014 10:02

Ja nu har vi gjort om lite i Liljas foderstat hon ska få mer hö en kraft och bara få fiber ingen energi. Så igår var vi och köpte miniraler som hon äter och linfröolja och fiber foder från granngården. Och sen får hon mer hö än hon får foder också de...

Av Sara - 10 oktober 2014 12:43

Jag pluggar går praktiken och pluggar lite till och gå tar hand om hästarna. Japp det är vad jag göra just nu. Eller ja just nu är jag sjuk. Vakande med feber för någon dag sen huvudvärk från helvetet och ja det var inte alls kul. Har varit hemma nu ...

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards