teambus

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Sara - 3 maj 2012 20:36

Härlig dag på jobbet. Ute typ hela eftermiddagen jätte skönt faktiskt! Eller ja dagen började med att vi var till banken och sen till turistbyron så min P&L biljett är inköpt :D


Sen efter jag slutat jobbet så åkte jag och mamma och köpte glass mums :D.


Sen när vi kom hem så kom vi hem så tog jag mig en ridtur på Blomma. Hon var pigg och glad idag och sadeln shit jag älskar nya sadeln shit va skön den var.

Hon gick på jätte fint och ja jag kan säga att jag kan inte säga att jag är mer än nöjd med hjärat.<3

Men hon kollade på allt i dag och vi mötte tre inlindse åkare och dom var lite läskiga tyckte hon men hon är en modig tjej och gick på.

Men hon surade lite och sparkade i dag. Skruttan min fina tjej.


Men jag var helt slut när jag kom hem shit jag tror jag aldrig varit så trött efter att ha ridit en ridtur. Så det blir att ducha sen sova för mig.

Av Sara - 3 maj 2012 10:26

Nu dom senaste dagarna har jag haft det rätt bra nu några dagar med Blomma. Pappa har varit rätt mycket ledig och han har kört stumpan och syrran red henne i går.


Men nu är det slut på lyxen jag måste ut och motionera henne igen nu när jag är frisk igen. I dag ska hon få vila men i morgon ska jag ut med henne och rida tror jag för pappa kommer vilja köra henne i helgen. Men sen måste jag skölja av henne ben för hon har fått gallor av all lera. Suck varför har jag inte hållit koll? Ja jag har väl inte sett det nu när jag varit sjuk dåligt av mig riktigt riktigt dåligt av mig!!!


Men men bara jag tar han om det nu så blir det bra och hon bli bättre av motion!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards