teambus

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Sara - 14 maj 2012 20:32

Nu sitter man på hastnet igen och kollar på hästar man kan ju fårga sig varför jag gör det? för jag hittar alltid något som jag vill ha! Och ja jag ahr inte råd nu har jag hittat en vallack som är såååå fin född 08 skit snygg kille för 30.000 säger inte nej till han!

   


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=611063

Av Sara - 14 maj 2012 19:46

I dag blev det jobb på skräddaren bara tre timmar men ja det är ju betalt.

Nu sitter man här och tittar ut på regnet och tänker jaha när kommer det avra fint då? Jag är trött på allt regn nu. Och det blåser så man nästan blåser bort.

Jaja jag sitter och spelar the sims funderar på att titta på lite big bang men jag vet inte hur jag ska göra.

Blomma fick sina ben avsköljda och liniment på benen hon har vilodag i dag men i morgon ska jag ut och rida henne en vända hade jag tänkt.

Funderar på att göra det på morgonen för jag ska jobba på skräddaren klockan ett men då måste jag ducha innan hum ja vi får se hur jag gör. Kommer nog rida henne efter jag slutat.


I alla fall så har det varit en underbar dag på jobbet mysiga barn och ja det är ett bra dagis måste jag säga. så i mon blir det jobba där med se var och om jag får jobba på onsdag med.

Av Sara - 14 maj 2012 12:25

Oj jag ahr insett att jag skriver rätt mycket på bloggen ^^ haha ja jag vet inte om någon läser men spela roll det är la mest för mig själv.


Idag var jag och pappa ner på banan och snackade med Ronny. Men fy satan vad det blåser vi va på väg att blåsa bort när ha körde en häst på banan. Och jag träffade på en stor och maffig nordis som jag tyckte om :P. Han kliade på mig ^^. Men i alla fall så snackade vi med Ronny om att åka till banan med våran dam. Ja det blir inte denna vecka för den var stängd hela veckan förutom idag. Så nästa vecka blir det banan för oss :D gud vad kul det ska bli. Idag ska damen vila sen ska jag ut och rida i morgon. sen får vi se hur resten av veckan ser ut.


Ska snart åka till jobbet jobbar på skräddaren i dag med börjar klockan två och slutar fem ska nog jobba där i morgon med. Vet inte hur dgen kommer se ut men jag börjar antagligen ett i morgon. Och denna månad kommer jag npg få en bra lön så jag kan spara till körkortet :D känner mig taggad för att få körkort ska bli himla skönt.


Vi får se hur Blommas träning ser ut i veckan. I morgon ska jag rida sen får vi se vet inte riktigt hur jag jobbar men jag vet att torsdag är jag ledig i alla fall och antagligen på fredag med. Då är det en kläm dag och dom flesta dagis har planeringsdag och så vidare.


Och jag saknar att ha en riktig ridhäst som fan men men jag har inte råd eller tid för en till häst just nu. Så det är bara att stå ut men jag saknar det som fan. Har dock inte råd med en häst eller tid för en till häst så det får vara som det är. Men jag saknar det som fan!

Av Sara - 14 maj 2012 09:57

Jag har ju gått på LCHF ett tag nu men jag har fuskat som fan ätit potatis och sånt. Men ja jag tänker inte ens säga en ursäkt men saken är den att jag har gått ner över tio kilo men jag vill gå ner mer! Har gått upp lite också så ja.


Men nu har jag och en kompis till mig Sandra börjat "viktävlat!" Nu har vi ett mål gå ner ett kilo på två veckor! Och ja det ska jag väl klara om man äter rätt och motionerar så klara jag detta. Men det svåraste har varit att avstå från socker så jävla svårt men jag ahr lyckats hittils. Det har gått en vecka utan att jag ätit godis eller fika bröd men ni anar inte hur svårt det är. Visst jag ahr ätit frukt och det är socker i det med men jag äter hellre frukt än godis och fikabröd och chips. Men shit det är svårt speciellt när Simon äter sånt men jag har lyckats! Nästa vecka ska jag väga mig hoppas på att man ahr fölorat ett kilo då!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards