teambus

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Sara - 20 maj 2012 14:34

I dag får lilla damen vila faktiskt ska ta mig hem efter jobbet i morgon och rida eller köra beror på hur jag orkar. För jag slutar halv sex i morgon kommer nog vara ganska trött efter jobbet i morgon men det ska bli kul och jobba. Men nu blir det att anpassa tränigen efter när vi åker till banan med henne eller nej dom åker till banan med henne för denna vecka kommer jag inte kunna följa med till banan i alla fall. Sen får vi se hur det ser ut med jobb nästa vecka. Lite tråkigt att jag inte kan följa med men men jag vill ju jobba också. Och hur det än är med Blomma så går jobbet före henne jag kan inte säga nej bara för att hon ska gå snabbjobb på banan när pappa och Kattis kan fixa det.


Men i alla fall har börjar läsa Madicken nu jag älskar Astrid  Lindgren hon har alltid varit min favorit! Så nu har jag börjat läsa Madicken jag fundera på om jag ska ta med mig boken till jobbet i morgon och läsa ett kapitel för dom i morgon men vi får se hur jag gör.  SKa också läsa pippi sen så ja Astrid Lindgern nojja måste man säga.


Vi var också ut på promenad nu på förmiddan och när vi var på väg hem träffade jag på två av "mina" barn fårn gylle. Söta ungar alltså <3 och dom blev glada när de hörde att jag skulle jobba där i morgon. Åh vad jag älskar detta jobb när man får komma till ett bra ställe.


Har för den delen nu sökt till skolan hoppas jag kan komma in och att CSN vill som jag vill eller ja jag ska skicka in mitt betyg till dom och om dom inte går med på det kommer jag överklaga för nu vill jag plugga ett år upp mitt betyg sen kommer jag att gå på högskola!

Men vi får se om jag väljer Borlänge eller Falun för Borlänge är ju närmre men ja vi får se.


Och nu ska jag skriva lite ha trättnat på sims nu ett tag.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards