teambus

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sara - 15 maj 2012 20:28

Hade en helt underbar eftermiddag på jobbet mycket ute i dag men sen kom jag hem och damen hade tappat en sko och jag som ville rida i dag. Men aja hoppas att Ronny kan komma snart damen tappar skor hela tiden tycker jag.  olch sen skuylle jag betälla presnet åt Simon så kunde jag inte göra det för att jag legat efter med kräknigar. men men får köpa det i butik då spela roll. Om jag kan hitta det jag tänkte vill säga......

Och regn jag är trött på det nu jag vill ha sol och vår. Hoppas det blir sol nu till kristiflygare när moster kommer och hälsar på oss.

Men nu kom katten och var mysig så det blev lite bättre tror jag ska gå tillbaka till memory lane och kolla på massa gamla bilder det är så mysigt.

och jag vill att det ska bli nästa vecka är vi ska till banan med vår tjej :D snart är team Bus igång :D jag tycker det är ett bra namn faktiskt team bus för det är ju så tycker vi ska heta så ;) Kattis och pappa går ni med på det?


Har också sett hur otroligt mycket Blomma har växt alltså :O sen utställnigen har hon bara flugit iväg men ja hon fick ju världens växt värk också. Jag har ju sett henne varje dag och blir van vid att se henne varje dag men så satt jag och kollade på bilder på henne fårn utsällnigen. Shit vad hon växt!

   

kolla bara vad snygg hon är nu! Ja det är inte en dags färsk bild men snygg är hon i alla fall! snyggt musklad och växt massor!

Och en till sak min mage har minsakt betydligt sen utsällnigen :D fan vad glad jag blev nu :D okej kanske inte så bittert i alla fall

Av Sara - 15 maj 2012 18:18

Ja i dag började jag ett och slutade fem. Helt underbar eftermiddag denna dag med åh jag hoppas jag får komma tillbaka till skräddaren för där trivdes jag jätte bra!

Och när jag jobbade där fick jag mer jobb i morgon på kvarnforssgården klockan 08:00 - 16:00 Så det är nice jag åker med mamma dit efter som hon jobbar typ bredvid där så blir det bra.

Sen ska vi gå till pappas jobb och hämta bilden :D

Och på torsdag fredag så blir det nog inget jobb eller ja på torsdag är det röd dag och på fredag är det kläm dag så då behöver dom nog inga vikarier.

Och Maria har kommit hem i dag :D yeey länktar tills hon och hästarna kommer hem för sommaren :D.


Och Blomma har tappat en sko och jag som ville rida henne men nej det går inte för hon hade tappat en sko min vanliga tur så klart. Hoppas han kan komma i veckan och slå på en sko för nästa vecka ska vi ju till banan med henne :D.


Och jag har suttit med sims i flera dagar nu :P ska spela lite nu men först fixa diskmasiknen ^^

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards