teambus

Alla inlägg den 8 maj 2012

Av Sara - 8 maj 2012 22:06

Ja jag länktar verkligen till peace and love är! Så bra band Rise Aginst mitt favorit band kommer gud vad jag länktar efter att se dom!

Och sen ska jag se Magnus Uggla han är så grym live och för att jag ska kunna mobba mamma lite ;).

Sen kommer jag gå på massa mer band med Simon och dessutom så kommer hoffmaistro och timbuktu! länktar tills P&L det kommer bli skit kul :D.

  Det bästa bandet rise aginst kommer :D :D <3

Av Sara - 8 maj 2012 21:34

Dagen började med at Gunilla ringer mig vid halv ått jag svarar yrvaket och hon fårgar om jag kan åka och jobba på björkbacksgården. Ja så klart jag kan säger jag och jag ska vara där så fort som möjligt. Slänger på mig kläder och säger till Simon att han måste köra mig. Han kör mig till domnarvets centrum och jag går dit inte alls svårt och hitta faktikst. En helt underbar dag vi var ut hela dagen förutom när vi käkade lunch. Slutade två så då åkte jag direkt till cozmoz och gjorde en utvärdering om unga till arbete efter som jag avslutade det för att jag jobbar så mycket jätte skönt!

Jobbar i morgon med börjar nio och slutar halv fyra :D. Då ska vi vara i skogen hela dagen sa ordinarie dom sa regn men jag hoppas på strålande solsken.


Sen när jag kom hem så var Kattis här vi fikade och sen gick vi på en promenad jag mamma och Benjamin och hundrana och Hampus cyklade. Och sen när vi kom hem så käkade vi och snackade skit sen åkte Kattis hem.


Ja och jag fick brev i dag om att jag inte får ge blod :( blev jätte besviken faktiskt för jag ville verkligen göra det men jag hade järnbrist eller har järnbrist och då får man inte ge blod. Men men jag får börja äta järntabletter helt enkelt.


Och jag red i dag med tänkte först köra men sen ångrade jag mig. Red en vända i skogen och tränade mycket halter och skänkeln. Hon fattar den hon fattar att skänkeln betyder framåt jag är stolt över hjärtat <3 hon är så duktig hon lär sig så fort. Men hon är lite små dryg i bland med munnen inte stark men hon håller på och förösker lägga tungan över bettet men det kan hon inte med den hanovernaska nosgrimman!

Ja nu när hon kan skänkeln så är väl nästa steg galoppen men jag tänker inte sterssa fram utan vi tar det lungt och travar ett tag till! Vi har inte bråttom någon stans.

Ja jag kan ju pressa henne på ett halt annat sett bakom vangn men hon är ju regelbundet körd i ett år. och hon är riden sju gånger. Hon är ung man ska ta bdet lugt med dom små.

Och gud vad jag skanar och ha sällskap när jag rider kan jag lova! Hon skulle nog bli mer taggad om jag hade sällskap jag länktar tills Maria och Mio och Havanna kommer hem hit till Nisstäkt så jag kan få sällskap. Och Havanna är ju lika gamal som Blomma så då kan vi rida tilsammans länkatar :D.


Och nu sitter jag i min one pice ny duchad och är anmällt nöjd med dagen förutom att jag inte får ge blod :(.


 

Min vackra flicka <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards