teambus

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Sara - 13 maj 2012 20:37

Först så var mamma och jag till coop för att handla lite grejer och jag skulle skicka i väg min lönerapport. Lite små irriterad över det faktiskt för jag brukar alltid lämna mina lönelappar på dagiset eller skolan jag jobbat på men där jag jobbade förra veckan sa dom att jag skulle skicka iväg det..... lite smått irriternade när alla andra avdelnigarna använder intärposten.... så ja irriternade behöver man säga mer?


Men sen var jag och mamma ut och gick vid Tunet sen fick jag köra därifårn. Och ja om man säger så här mamma fick sig ett gott skratt när jag skulle backa. har aldrig gjort det innan så först så fick jag en hel jävla massa kärringstopp sen blev det lite läskigt när vi körde bakåt. haha ja vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Om man säger så här jag behöver träna på att backa.

Men vi överlevde hela vägen när jag körde en rondell till och med! Men ja det gick ju inte fort ska träna på det med! Men ja det går framåt varje gång jag kör! och nu har jag också en teoribok hemma så jag ska börja med teorin!

 

Av Sara - 13 maj 2012 16:54

Ja det är vad jag fått göra i dag käkat grus.

Tog en körtur på damen i dag bestämde mig för att köra lite fortare öka takten ett snäpp. Körde bort till flygrakan och körde på åkervägen. Hon var väldigt spänd när jag selade på fanns mycket och titta på idag tyckte lilla damen. Sen körde vi redn när vi kom till backen så ville hon springa fort men det fick hon inte. Tog det lugt tills vi kom till skogsvägen. Då släppte jag henne och hon iväg som en kanon kula och det fannas vatten pölar där.

Ja jag säger en sak jag är glad över att jag har mina körbyxor annars hade jag varit jätte blöt när jag kom hem.

Sen körde vi snabbt vid åkervägen också. Jag växlade takt från lungt till snabbt och snacka om explosiv häst.

Jag älskar verkligen när hon lyssnar och är så där explosiv när hon inte ägger på bromsen eller surar utan ger verkligen allt. Då är hon en dröm och köra.

Sen vände vi då körde vi mest lugnt i jogging takt. Vi fick ett flygplan över huvudet på oss också hon brydde sig inte ett dugg.

Hon hade mycket krafter kvar när vi kom hem för när vi joggade hemmeåt ville hon trava mer fort men det gick hon inte! Snacka om enegi denna dam har explosiviteten jag älskar det!

Sen svampade jag av henne och honf ick faktiskt gå naken ute och gissa vem som rullade sig i den största lerpölen då? Jo så klar hon gjorde men hon förtjänade det.


Sen när vi släpper in dom ska jag skölja av benen och ha på linimet på benen!


Min stjärna man kan inget annat än vara nöjd <3

Av Sara - 13 maj 2012 11:36

Tog en körtur med damen igår! Först så drygade hon sig när jag selade. Sen när vi väl kom ut så låg hon på som fan på bettet. SHit va stark hon blev jag nästan låg ner i vangen för att få stopp på damen. Jag har skit ont i armarna idag för hon var jätte explotiv.

Sen när vi vände och skulle köra upp för backen till bommen så blev hon skit arg på mig och stannade och VÄGRADE gå!

hon bara stod där och vägrade och gå hon var skit dryg! hon typ växte fast i marken jag föröskte med ALLT sen slog jag till ordentligt med tömmen då gick hon tre eller fyra steg och sen stannade igen.

Då blev jag förbannad på henne och drog till ordentligt. Ja då jävlar så flög hon fram som en kanon kula. Och jag fick lov och hålla hårt som fan för att få stopp på na!

Ja i går var hon upp och ner ner och upp. Dryga häst måste jag säga men det är bra att hon har vilja men gud jag ahr träningsvärk i armarna idag! helt sjukt ont i armarna har jag i dag och i magen :O tränigsvärk så in i men ska ut och köra i dag med. För hon behöver komma ut och bli körd men denna gång ska jag köra en längre vända och hon får springa lite fortare. Så i dag åker knäskydden på!

  Min tjej under inkörnig =) Tänk att det är två år sen nu :O

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards