teambus

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Sara - 10 maj 2012 19:59

Sitter här och läser igenom alla mina berättelser som jag har. Först läste jag Izabelle har fått lite tankar på hur jag ska fortsätta och hur hennes liv ska utvecklas. Den berättelsen är ganska klar för mig hur den ska utvecklas och när jags ka lägga in flachbacksen hon har och hur allt ska sluta.


Men det är "kämpa för frihet" som jag har svårt för just nu. Eller ja jag vet slutet det har jag haft klart för mig ett bra tag! Men sen har jag gjort massa ändringar sen jag började skriva den. Vilket jag gjorde i sjuan eller åttan. Så var "kämpa för fihet" något ja vad var det egentligen? Själva iden var bra men skriver bra var det då inte.

Men i alla fall så har storyn hängt med hela tiden och jag har gjort ändringar hela tiden. Ibörjan så dog igen inte en enda mer än dom onda men nu har jag nästan skrivit ihjäl hälfen av alla mina favoriter. Alla kan inte överleva så är det bara. Jag ahr till och med dödat en av mina absoluta favoriter men alla kan inte överleva så är det bara.

Men nu står jag framför ett beslut hur jag ska göra med ett möte. De ska rädda en eller försöka i alla fall på egen hand eller med hjälp har jag inte betämt mig ännu. Men det mötet ska nog vara när de ska föröska rädda henne tror jag istället för ett random möte i skogen. Jag tror det blir så för då blir det spännade. Och sen vill jag ha en prins med han har en stor del i det hela så jag vet inte hur jag ska göra. Decision Decision hur fan ska man göra är frågan?

Ja doms ka i alla fall möta en vet jags om är ute och letar efter henne det har jag bestämt men de andra ja vi får se hur jag gör! det blir bra i alla fall.

 

Hon är mycket lik och baserad på denna karaktär som heter Isbjorn min heter Merwen.


Av Sara - 10 maj 2012 17:50

Ibland inte alltid så skriver eller säger man något så kommer folk inte bara inom hästvärlden så där kan du inte tycka och varför tycker du så.

folk trycker ner och skriver hur dum man är för att man rider på det bettet eller tycker om en viss gren.

Varför kan inte bara folk acceptera att man rider på ett visst bett eller tycker en viss sport är rolig?

Visst så klart men kan ha åsikter men trycka ner på någon som tycker något annat är faktiskt inte okej tycker jag.

Tyvärr så förekommer detta allt för ofta inte bara inom häst världen!

Av Sara - 10 maj 2012 17:20

Nu har jag jobbat i Domarvet i två dagar på björkbacksgårde. Tycker mycket om att jobba där för vi var ute mycket och det gillar jag. Jag vet inte om det är ett ur och skur dagis. Men vi var ute hela tisdagen och nästan hela onsdagen.

Och i dag blev det jobb på Skräddaren ett till halv fem. Mysigt dagis och lika där ute mycket.

Och i morgon blir det också skräddaren från tolv till tre. Skräddaren har en allergi avdelnig som jag inte kan jobba på men jag jobbade på Myran jätte mysigt faktiskt. Jag vet inte vilka åldrar som är bäst att jobba med dom små eller dom som går i skolan jag tycker alla åldrar har sin tjusnig.


Och det regnar som fan jag tycker det är trökigt det var fint på förmiddan idag men så började det regna och BLomma var utan täcka så ja jag körde inte i dag men i morgon måste jag ut vare sig det regnar eller inte.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards