teambus

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Sara - 18 maj 2012 11:04

Ja nu är man ledig var det i går med men då gjorde vi lite annat vi var på kupolen och hälsade på Tess i hennes nya lägenhet. Och sen lekte Simon med Marcus ett tag de spelade Diablo. Och jag och mamma gick ut och gick i romme med Sture bus. Och sen satt jag och spelade en del sims haha ja jag vet nördigt värre.


Men idag blir det att tvätta kläder......uch jag gillar inte och tvätta men det måste göras. Och nu ska jag dra på mig ett par strumpor och sen gå ut och ta reda på en lövhög det lär gå snabbt med lite musik så går det med blixt fart :D.


Och Ronny glömde bort oss i går men han kommer idag i stället :D så hon får vila i dag med. Och sen ska jag fixa med Lilja i dag.


Och i dag ska jag träffa Lina också =) och antagligen Maria hon sa att hon skulle komma i alla fall yeey :D.


Och i går så vägde jag mig i smyg egentligen skulle både jag och Sandra väga oss nästa torsdag men jag kunde inte vänta så jag tjuvvägde mig ;). Haha det hade hon också gjort. Men jag kan säga så här jag är sååå nöjd över reultatet men det får ni veta nästa torsdag.


Och jag fick se det roligaste i går så jag trodde jag skulle dö. Ja vissa har inte alla getter hemma tänker inte hänga ut någon men ja om man säger så här dom har verkligen inte alla getter hemma! Jävla dumma pucko att tro något sådant haha så jävla humor att jag tror jag ska dö haha.

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards