teambus

Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Sara - 1 juni 2012 11:12

Idag är jag lite ledig ganska skönt men jag ahde kunnat jobba också. Men det är lite skönt att vara ledig också. Idag kommer Oliver och Hugo och ska sova här. Hum ska laga mat åt dom i dag på efter middagen vad ska man hitta på då? Jag som är skit dålig på att laga mat. Men i alla fall det löser sig :P. Men sen i morgon ska vi till leklandet i morgon.


Och i dag är det tre år sen jag fick ett sms av pappa att Busan hade fölat. Och där kom vårat lilla undervärk. Så i dag blir Blomma hela tre år gamal <3 Mitt fina lilla hjärta stjärna <3 tänk att det är tre år sen min fina stjärna föddes <3

   



Och nu har jag fått mer jobb på Gylle skola på västan :D. Åh jag ska få jobba med "mina" barn. Och jag hoppas på att få jobba hela sommaren. Jag ska jobba nästa vecka och veckan efter det :D

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards