teambus

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Sara - 23 juni 2012 20:48

Har hittat lite utrustnig som jag vill ha till min blivinade häst och till mig själv!

  Detta pannband är verkligen galet snyggt! Vill verkligen ha det men vi får se är inte helt säker på om jag ska köpa det!   Men detta tränas alltså :O är ett MÅSTE kommer och köpa det sååå sjukt snyggt!   Ponetcial hopp utrustnig scarpa sports orenge schbrak är sjukt snyggt :o och tävlarna ska jag köpa för jag inte kan ha några andra.... Tävlings outfit till mig sjukt snygg! älskar tävlings skjortan och stövlarna och ridbyxorna! detta kit blir en självklarhet!     Åhhh behöver jag säga mer än gult och HV polo kan man inget annat än älska denna outfit?  Och dressyr kitet skrikigt med gult jag vet men så sjukt snyggt! Tränset såååå snyggt så jag nästan smäller av :O och sadeln vill jag verkligen ha!

Av Sara - 23 juni 2012 18:40

Idag så hade vi tömmar och sele på Lilja. Hon skötte sig skit bra i dag Kattis gick bakom med tömmarna lilla damen var lite pigg men brydde sig inte så mycket om att hon hade tömmarna. Vi styrde så klart inte emd tömmarna i dag utan bara hade dom där hon flyttade lite på tömmarna men inte så mycket mer. Lilja var i varje fall jätte duktig.


Och igår var det midsommar vi tittade på film och hade det mysigt bara och jag somnade tidigt för jag var skit trött. Och nästa vecka är det P&L ska bli så kul och gå på det faktiskt. Se om jag får jobba lite under P&L jag tänker inte skriva nå mail om att jag vill jobba men om hon ringer så kommer jag så klart säga ja.


Och jag måste också erkänna att jag har kärat ner mig så otroligt mycket i Pitchi. Ja jag gillar stoet också med Pitchi jag vet inte tycker mycket om han. Egentligen ska man inte ha så mycket förväntnigar på honom men jag kan inte låta bli att hoppas. Åh vad jag länktar efter att rida ordentligt coh träna i dressyr och hoppning. Nu på måndag får Blomma skot också så då ska jag köra henne på tisdag snart dags och åka till banan igen efter skadan. Se om det går bättre.

  Jag vet man ska inte ha för höga förhoppnigar man jag är verkligen dö kär i denna herre.


Och i dag övnigskörde jag långt också det gick bra tycker jag fick ett kärring stopp men annars gick det bra tycker jag. På onsdag så ska jag till körskolan och betala in ett paket pris sen kommer jag fokusera på körkortet. Jag SKA klara det innan September thats it! Plugga plugga teori och köra massor så klarar jag detta för jag är bäst!




Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards