teambus

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Sara - 8 juni 2012 18:48

Igår åkte vi upp på avslutnig i Gangnef. Det avr jätte fint och mysigt men rengnigt sen kom Louise till mig och skulle sova här. Det blev en socker kick och en nattligrpomenad vi kom hem klockan ett det är ju inte så ovanligt om man säger så. Sen så somnade vi sent och vaknade vid åtta.


Uch vad svårt jag har att sova utan Simon alltså det är skit svårt att somna utan han :(.

Har sovit utan han i två nätter nu och jag ahr sovit skit dåligt båda nätterna.


Och i dag var vi ute och körde Blomma också. Hon var skit duktig i dag! Hon skrittade hela vägen och gick på jätte fint tror hon är lite loj nu när hon är på sommarbete också. MEn jag kunde ha långa tömmar hela vägen när jag körde henne. Jag kan ju skritt rida henne också om jag vill men just nu känner jag inte för det. Fast jag saknar ridnigen men jag saknar dressyren och hoppningen och allt det där. Men ja snart får jag provrida :D HAr fått napp på en till. En jätte fin fux vallack på 6 år i Uppsala. Han är connemara på 168 cm vi kanske åker till uppsala samtidigt som vi åker ner och provrider fullblodet. Ja om det går för ägaren vill säga!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards