teambus

Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Sara - 18 juni 2012 19:49

Ja i går blev det en tripp ner till Enköping för lilla Davids dop. Det var så kul och få träffa Johanna och Kerstin och alla igen. Det var så länge sedan nu. Alla är så förändrade och det var ett fint dop och mysigt dop.


Ja egentligen så gilalr jag inte allas dop eller ja när det är någon släkting eller väns dop jo visst men jag tror inte på gud. Därför tycker jag det är lite av hyckleri och ha dop när man inte tror på gud. Men jag ska ha dop för mina barn nbär jag väl får det bara för att det är en tradition. Kan man ha dop utan att det är i kyrkan? Och utan alla dom där tråkiga låtarna? Och att man måste säga ja till att mitt barn ska vara en del i en församling?


Men i alla fall vi kom hem sent i går klockan tolv kom vi hem sen hade jag svårt och sova pga hosta hostade och hostade som en galnig. Så i dag är jag trött men har jobbat på skräddaren i dag i alla fall åtta till halv fem mysigt dagis. En kille kom fram till mig och sa:

K"fröken jag är kär i dig jag ska gifta mig med dig"

S"Jaha det ska du men vad skulle SImon säga om det då?"

K"Jag vet inte jag ska i alla fall gifta mig med dig."

Sen sa jag till han att han inte fick klättra på ett ställe.

K"Jag är inte kär i dig längre du är dum."

S"Ja men lilla vän jag är ju rädd om dig."

K"Då tycker jag om dig igen, Jag vill gifta mig med dig igen."


Haha så jag ahr fått ett frieri från en sex åring ur gullig grabb i dag. Dom där barnen alltså dom kan verkligen göra min dag.


Och i dag var vi ute med Lilja också hon hade sele på sig andrta gången super duktig var hon hela tiden. Förutom att hon ahr svårt att förstå att jag ska gå först när vi går ut. Men sen när vi kom in på gården fick honf ör sig att vända eller nåt hon stgrade inte hon bara ja vad gjorde hon?!

Men annars var hon super duktig kanske dags att börja tömköra skrutthästen nu!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards