teambus

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Sara - 14 juni 2012 18:17

Det blev först jobbet började åtta och jobbade på Årbygården i dag. På dagis inte skola i dag faktiskt lite omväxling mot dom stora barnen. Slutade halv fem då kom mamma och hämtade mig och sen hämtade jag datorn hemma hos Simon sen var Kattis och Hampus och Benjamin hos oss :D det var ett tag sen jag träffade dom nu.


Så bestämde jag ochg Kattis oss för att gå ut med Lilja i dag coh lägga på sele på henne. När jag hämtade tjejerna ute i hagen så sov dom sött gosarna <3 Lilja hon ställde sig upp när hon såg mig och gick direkt till mig men Blomma och Lindy snusade på. Men efter ett tag bestämde sig Blomma för att gå upp så¨ställde ajg mig och gosade med flickorna bus en stund <3.


Lilja var skit duktig i dag! Hon avr duktig när vi la på selet och hon bråkade inte när jag skullegå först ut hon gick på fint! Och promenaden gick jätte bra! När gång jag och pappa ska gå ut och gå med henne så blir selet på igen.


Är inte säker på att jag hinner i helgen dock för på lördags ka jag vara hästskötare och på söndag ska vi på dop. Shit vad tiden gått fort känndes som igår att Johanna frågade mig om vi ville komma på dop. Men nu är det i alla fall här det ska bli skit kul och åka och hälsa på och träffa dom.

Och nu är det inte långt kvar till provridnig heller eller lön så jag kan betala in mitt körkort :D

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards