teambus

Alla inlägg den 22 juni 2012

Av Sara - 22 juni 2012 13:37

Ja det är nog dags att ta kort på hästarna. Nya kort fina underbara gulliga sommar kort kanske? HAr inte använt min kamera på år och dag så i veckan om jag är ledig ska jag ta min kamera och ta massa kort på mian flickor <3.


Idag är det midsommar trevlig midsommar på er. Ja vad ska jag säga jag tror jag blivit allergisk mot gräs och eventuellt hö? För jag tog en allergi tablett och då kändes min förkylnig mycket mycket bättre jag kan andas genom nästan igen. Så ja allergi yeppi det var ju roligt.


Men i alla fall i kväll blir det en lungn vara hemma titta på film kväll. Gud vad skönt har ingen lust att dricka alls utan bara mysa och titta på film och äta godis (fy mig!)

Och Blomma hade haft stor hade jag tagit mig en barbacka tur på henne?! hum ja barbacka hum på Blomma men ja någon gång ska ju va den första men ja utmana ödet säger jag då. Nej inga barbacka turer på henne ännu för jag vill inte flyga åt helvete.


I veckan så är det P&L ska bli skit kul ser fram emot och se rise against och sen Magnus Uggla för att mobba mamma ;). Sen kommer Simon och tvinga med mig på massa skrik band :P.


Och sen är det provridnig. Jag har sagt nej om connemaran för att jag fick veta att han hade kissing spins och bara det får mig och backa på en gång. Bara för att jag fått nog av hästar med rygg problem. Har ingen lust för en till sån. Så det blir att provrida det tio åringa stoet henne gillar jag jätte mycket. Men ja jag måste säga att jag ahr kärat ner mig i Pitchi en fem årig fullblods fux totalt och det är bara anonsen. Egentligen ska man inte ha för mycket förväntnigar man det har jag på han men i alla fall. Ja vi får se vilken av dom jag gilalr bäst om jag gillar någon av dom annars är det bara och fortsätta leta.


 


Nya bilder på mian flickor ja tack! så det blir mitt uppdrag i veckan! 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards