teambus

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Sara - 5 juni 2012 21:07

Jobbet i dag då. Ja jag fick veta att jag avr gammal av ett barn. Han frågade mig om jag hade barn och hus och man. och när jag sa nej på det jag sa till honom att jag hade pojkvän men jag var inte gift och jag hade inga barn eller var gift. Då säger han men Fröken du är ju gammal. Haha ja så jag fick veta att jag var gammal i dag. Gud vilka härliga ungar det finns alltså jag trivs så bra på Gylle och med den klassen. Visst ibland kan jag vara lite trött på dom men gud vad kule det är.



Sen åkte vi hem så jag kunde köra hästen trodde hon skulle vara super het. Men Blomma var dryg när jag selade henne men inte allt för mycket hon kunde inte stå stilla och hon stampade irriterat med hoven. Men det var nästen det enda när hon väl fick på isg vangnen så stod hon stilla. Trodde också att hon skulle vara skiiiiiit het när vi körde ut. Men hon föröskte väl trava när vi kom ner till bron. Men sen gick hon på jag var mäkrta imponerad av henne hon gick HELA vägen! Några protester men hon GICK?!

Det var när vi kom hem hon krångla då höll hon på moch skulle klia sig mot mig och det är ett beetende jag inte accepterar alls! för det första är hon stor och jag vill inte att hon ska göra illa mig och sen är det irriterad. Så när hon skulle föröska klia sig på mig och jag sa nej nocka hon mig så jag bet mig i läppen!

Sen fick hon komma in och äta sin mat.

Och sen när jag fixat allt till Blomma skulle jag dra på Lilja grimman och hon fick för sig att den var farlig och noga mig rakt på nästan! Jävla häst jävel! Hon triodde jag skulle ge upp sen så då sprang hon runt i boxen och sen ställde sig i ett hörn då tog jag och sen stegrade hon sig också när jag skulle dra på henne grimman! Men jag gav mig då fan inte så efter många om och men fick jag på hästjävulen grimman! och då stod hon snällt och brydde sig inte!


 

Cause you'll be in my heart
Yes, you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more
You'll be in my heart
No matter what they say
You'll be here in my heart
Always<3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards