teambus

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Sara - 2 mars 2013 19:41

Jag vaknade runt åtta i morse var lite okej nej mycket trött och nervös dessutom. Jag fick i mig en macka och lite vatten för att jag var så nervös. Sen efter som jag inte hann packa i några grejer så gjorde jag det när jag gick ut till stallet. Packade ensilage till han i en påse efter som han skulle gå i en hage över dagen. Sen packade jag lite annat. Och efter ett tag tog jag in Ferdinand och gjorde han riktigt fin och sen bar det iväg. När jag tog in han försvann all nervositet för han var ja han var Ferdinand lungn och cool som alltid.


Sen när vi kom dit så kom Britt - Inger Ferdinands ägare och hjälpte mig lite hon höll i han medans jag letade reda på hon som hade han om kursen för att kunna betala. Och sen gick jag och gjorde i ordnig honom. Han var väl tittig men ingen fara så.

Och själva träningen då. Han var helt otroligt duktig han lyssnade och jag fick träna massor med svängar halter och jag tror han aldrig varit så lungn förut. Och båda passen gick skit bra.

Sen åkte vi hem på kvällen och han fick mat och ta det lugt hemme i morgon kör vi igen.


Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards