teambus

Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Sara - 17 mars 2013 18:22

Dagens citat är från mitt favorit program som jag tittat på i många år. Det finns tyvärr inte jätte många avsnitt två säsonger men avsnitten är ganska långa. Och jag tycker detta citat passar bra också!


"Every day is another chance for you to dicide who you want to be, a chance to challenge yourself, to be a different version of you.

A person who isn't afraid to grab joy and take it for a spin." //Marin Frist men in trees.

 

 

Av Sara - 17 mars 2013 17:54

Idag har jag hjälpt pappa ytligare i stan. Med att fixa ny mobil till han och sen handlade vi lite mat till ikväll. Jag håller på och gör paj och sen blir det glass med varma jordgubbar till efterrätt. Jag brukar säga att jag inte kan laga mat alls har inte tyckt att det varit kul heller. Men dessa tre dagar har det varit jätte kul att laga mat.

Jag har experimenterat lite och igår så gjorde jag potatis halvor och kyckling. Det tyckte mamma och pappa om.

    Maten som jag lagat dessa två dagar =) Det va populärt båda rätterna.


Och nu har jag motionerat hästarna också. Red båda idag. Ferdinand var lite väl het vi travade lite idag och herren var pigge pigge lin det förstår jag efter som jag inte ridit honom på några dagar. Men han var duktig dom sköt på skjutbanan och vi red runt långsjö. Han var väl lite väl het men annars gick det super bra! Jag tänkte inte rida i morgon för då slutar jag sent.


Och Blomma hon är ju så himla rolig hon tycker allt är så kul nu. Är positiv och framåt till allt älskar att motionera henne just nu!

 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards