teambus

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Sara - 21 mars 2013 20:45

Jobbat näst sista dagen på mats knuts och gud vad jag kommer sakna stället. Underbar personal och underbara barn jag bara älskar det där dagiset. Men man kan ju inte bestämma när man bara är vikarie var man ska vara. Jag hoppas på att få komma tillbaka dit för efter två veckor där så fastnar man lätt för barnen och allt! Jag trivdes redan första dagen.

Ja i dag slutade jag fyra och jag åkte buss till stan sen gick till Simons jobb. Jag kan ju säga att det där körkortet skulle inte sitta fel just nu! Jag VILL ha ett helst nu men jag har bestämt mig för att spara så mycket jag kan av min lön nu och sen ta en intensiv kurs ta ledigt från jobbet i fyra veckor eller nåt och sen ha körkortet i handen. Jag ska bara fokusera på körkortet då inget annat än det! Sitta på körskolan MINST fyra timmar om dagen!


När vi kom hem till mig så böt jag om satte på mig min overall och gick ut till hästarna. Jag hade varken tid ork eller lust att köra sen rida. Och båda behövde röra på sig så då tog jag Ferdinand på släp. Han är ju så snäll att ta med på släp han går bakom och lunkar på där bakom och gör inte så mycket. Men ja Blomma hon är väldigt het just nu ganska jobbig att köra ibland. Det är en BRA sak men ibland gör hon mig tokig hon har så mycket energi att hon är som en tickande bomb! Men det är en BRA sak för det betyder att hon är frisk. Vi körde bara en vända på bakvägen idag hon skötte sig mer än bra kan jag säga lite väl het. På lördag ska jag köra intervaller med henne. Hon behöver det verkligen med olika tempon men i morgon ska hon vila! Ska rida Ferdinand efter jag slutat jobba och innan vi ska på trav jag och pappa.


Och dagens citat.


"A relationship is a tow way street.

it`s never all your fault or the other persons.

You go into the relationship together and work through it all together.// Okänd

 


Jag tycker om detta citat för att det är så sant! Och man ska ta med sig det i ALLA förhållande man har!

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards