teambus

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Sara - 15 mars 2013 22:32

Har ju en hel citat bok! Så nu kommer jag dela med mig av mina citat som jag samlat på mig som jag har samlat på sen jag gick på Gotland! Så det är en ny kategori!

Här är dagens citat!


"Have faith in your dreams and someday your rainbow will come smiling through.

No matter how your heart is griveng, if you keep believing, the dreams that you wish will come true!" //Okänd


Älskar detta citat! och just idag passar den väldigt bra för i mina vindlaste drömmar trodde jag inte att jag skulle få ett sånt erbjundande. Jag har drömt om det men nu är det sant! Och jag har fortfarande inte fattat att det är sant!


Av Sara - 15 mars 2013 15:11

Kan säga att detta är i början av första passet! Han gick inte super duper då ni skulle ha sett han i slutet av detta pass eller i dom andra passen! Jag är så stolt över honom!

Av Sara - 15 mars 2013 13:57

För några veckor sen så frågade jag Britt - Inger Ferdinands ägare om hon hade föl bilder på honom. Så nu fick jag en bild på han. Gud vad söt han var åh underbar hästen min han är ju så fin. Britt - Inger har ju fött upp honom så för henne är Ferdinand som Blomma för oss. Hennes lilla bebis. Visste ni att han har ett flertal bröder? Och alla heter något på lillsves och sen är dom döpta efter den dagen som dom är födda på. Så Ferdinand har alltså namnsdag när han fyller år. Det är ett kul tema tycker jag och sen heter alla lillsves det är deras uppfödningsnamn om man säger så. Precis som att vi har bus. Jag är så glad över att jag har just Ferdinand finns ingen charmigare än han. Första anblicken av han när vi kom och jag fick se han så visste jag att han ska jag ha med mig hem. Spelade ingen roll jag hade inte ens prov ridit han och jag sa på en gång ja men han ska med mig hem. Och nu har jag haft han i 5 månader och har inte ångrat mig en enda sekund att jag tog hem han!

  Kolla ur söta killen <3

  När vi var och tittade på han. Hur kan man inte falla för han?


Jag vet med säkerhet att han kommer att vi kommer bli ett fint western ekipage i morgon ska jag hämta ut det nya tränset. Western och hoppning? Ja kanske det. viktigaste är att vi har kul han och jag min prins. <3


Av Sara - 15 mars 2013 09:48

Idag så mår man inte lika illa som igår jag har kunnat äta utan att det kommit upp igen.

Har suttit och tittat på criminal minds nu i ett tag. Jag bara älskar den serien jätte bra och spännande kriminal serie.

Måste ringa jobbet också och höra när jag ska börja på måndag efter som jag inte kan åka till jobbet idag skulle ha börjat elva men ja jag har inte kräkts eller bajsat på flera timmar är det fortfarande 48 timmar man måste vänta.

Ska nog eventuellt köra och rida också men ja jag har inte sån stor lust att rida idag eller köra är piggare men inte pigg så jag funderar på att skjuta upp det till i morgon i alla fall. Ska ut och mocka Ferdinands box om ett tag för pappa hinner nog inte det för det hände lite saker på förmiddagen.

Så jag tror mina hästar ska vila i alla fall. Fast jag egentligen måste ut med båda men jag känner mig inte 100% ännu.

Nej nu ska jag ringa jobbet och kolla pannan och se om pappa kommit hem

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards