teambus

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Sara - 20 mars 2013 19:11

Ja det kan man kalla mig lite galen kan jag säga. Jag är ju en sån som skriver en del och jag har idéer hela tiden kommer på saker nästan hela tiden. Vissa är så här aha det där ska jag behålla har jag papper skriva ner kom igen. Vissa är bara skit vissa är riktigt skit. 


Som jag skrev i förra inlägget har jag fått inspiration till kämpa för frihet igen. Och ja jag kan säga ärligt att jag älskar mina karaktärer dom lever i mitt huvud och talar om för mig vad som händer. Jag har blivit helt ner kärad i en av mina ny gamla karaktärer. Ja det är en ny gamla han är en veteran men ändå inte. Först var han en ängel eller nej ingen ängel han var en alv med vingar. Men det tyckte jag eller nej han tyckte att hallå måste jag ha vingar och är det inte fel ska jag kunna flyga? Och han hette ängel allt blev så överdrivet. Och till en början var han mer en be karaktär han var en av dom som varit en "epic romance" karaktär han skulle gift sig med min Merwen. Men så blev det inte för han ja det hände massa saker. Ja och Merwen skulle ha blivit tillsammans med en av dom som räddat henne från fängelsehålan när hon och hennes tvillingsyster blivit tillfångatagna och då blev hon kär i sin "Night in shining armor". Men nej det var lite för ja jag vet inte tyckte inte det passade så jag gjorde att Rafael blev gift. Och då blev allt annorlunda. Ängel blev Gelaldar och allt blev annorlunda. Han blev helt annorlunda.

Han och Merwen är likande Argon och Arwen men inte lika sorgligt. Detta är väldigt klyschigt och epic live story. Kan jag säga dom kan inte vara utan varann.

Men Gelaldar alltså han kan visa känslor han kan få en att känna rädsla bara genom att vilja få den rädd. Hans magi är känslor han kan få en lär i honom hur lätt som helst. Men då tänker man att han påverkat mellan han och Merwen att han bestämde att han skulle ha henne och så var det. Men så är det inte han föll för henne hon föll för honom. Så ja jag är kär i en av mina egna karaktärer eller ja dom flesta av mina karaktärer är jag kär i men Gelaldar alltså ju mer jag skriver om honom ju mer faller jag för honom. Jag vet att det låter galet men som tur är allt i mitt huvud ;).

 

Typ så här ser han ut och denna bild har jag lånat från devinatart men typ så här lite ändringar här och där ser Gelaldar och Merwen ut

Av Sara - 20 mars 2013 17:36

Ja det kan man ju säga om mig idag att jag är senil som fan! Idag ringde dom från soc och frågade mig var papperna jag skulle skicka in för att bli kontakt person var. Jag hade helt glömt bort det. Ja mycket har det varit nu jag är ju så jävla glömsk egentligen så borde jag har lappar eller påminnelser eller nåt skriva upp allt på telefonen vad jag ska göra. För annars kommer jag med säkerhet glömma bort det, jag är jävligt slarvig och jävligt glömsk av mig gudarna vet det. Oorganiserad som fan kan jag säga men inte i stallet. Jag brukar lägga sakerna där de ska vara men ja inte alltid där heller. Så det är en av mina dåliga saker och tro mig jag har många dåliga sidor alldeles för många dåliga sidor kan jag tycka ibland! Ofta glömmer jag mina bra sidor och ser bara mina dåliga.




Hästarna fick vila idag skulle ha kört Blomma men jag kastade in handduken och ja jag vet det finns inga dåligt väder utan bara dåliga kläder. Men när man nej jag har egentligen ingen vettig ursäkt mer än att jag orkade inte. för just nu så ska hon ju inte till banan och hon ska inte starta men i morgon lär jag ut med en i alla fall. Tar nog Ferdinand på släp då kanske. Det är så enkel lösning när man inte har tid eller ork att motionera två så tar man båda samtidigt!


Håller på och skriver nu eller ja jag har inte skrivit en mening ännu men tanken är att jag ska skriva är inspirerad kom på värsta iden se om den håller. Eller ja den håller gillar verkligen Kämpa för frihet bästa projektet jag håller på med tycker jag. Är så fest vi karaktärerna kommer dock skriva ihjäl några alla kan ju faktiskt inte leva när det hela slutar med en stor strid. Och nej alla dom goda kan inte överleva. Har blivit inspirerad nu när jag tittat på the hobbit åh the hobbit alltså bästa som finns! Och sen har jag läst de utvalda! Skit bra böcker så nu har jag äntligen fått skrivlust igen. Och till den bästa av dom bästa projekten jag håller på med också!

 



Också till sist dagens citat från min favorit serie som jag tittat klart på.


"What about your life?

Do you like what you see in the movie of your life?"

 


Så gör ni det tycker ni om det ni se när ni ser på det livet ni lever? Eller vill ni ändra på något?

Själv så kan jag säga att jag älskar mitt liv jag är nöjd med mitt liv mer än nöjd! Men vissa saker gillar jag inte! Men man kan alltid göra något åt det!

 





Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards