teambus

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Sara - 10 mars 2013 19:57

Tittade på det förut men tröttnade ur efter femte säsongen? tror jag det var men för någon vecka sen började jag titta igen och nu är det bra igen! Älskar nya säsongen är skit bra och spännande har snart kollat ikapp teven. Älskar verkligen denna säsong mycket oväntat händer och det är verkligen jätte bra! Både skratt och gråt! 








 

Tycker det är synd att Teddy försvunnit för jag gillar henne hon är nog min favorit i dom senaste säsongerna hon och Avery för han är snygg. 

Nu när jag snart kollat ikapp och det kommer vara en gång i veckan jag kan se på nästa avsnitt så ska jag kolla på arrow tänkte ge vampayer daieries en chans. Gjorde det men tröttnade redan efter första avsnitt riktigt crap eller nej mer än crap till och med dåligare än twighligt och dom filmerna är det dåligaste jag sett!

Så jag ska kolla ikapp arrow och sen forsätta titta på SoA var ett tag sen jag såg det nu och sen älskar jag criminal serier! Ja jag är en serieo man kan man väl säga efter som jag tittar så mycket på serier!


Av Sara - 10 mars 2013 15:20

idag är det vilodag för båda mina nordisar! Efter som Blomma går varannan dag nu så ska köra henne i morgon och Ferdinand har gått tre hårda pass tre dagar i red nu så behöver han en välförtjänt vilodag!

Trots vädret är underbart och jag vill ut och skritta barbacka så måste han verkligen vila idag så jag får ta båda i morgon antingen på förmiddagen annars tar jag dom efter jag slutat jobba för jag vet inte om jag ska jobba eller inte.

Av Sara - 10 mars 2013 13:15

Ja det är ju 100 kronor rabatt på hööks just nu så jag kanske råkade beställa lite därifårn (A) bland annat western träns och tyglar. Och westernfilt och strumpor till mina stövlar!

  Dessa beställde jag :D han kommer bli så snygg i det :D 

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards