teambus

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Sara - 29 mars 2013 19:51

Den här dagen blev väl inte så bra som jag trodde den skulle bli. Eller egentligen vaknade jag på lite halvtaskigt humör. Var meningen att eller nej det var Simon som ville att jag skulle följa med han till hans kompisar men mamma hade precis ringt mig och sagt att Mille dött. Och jag ville inte från början så då åkte körde han hem mig. Jag kollade på lite one tree hill och väntade på att Maria skulle komma hem. Men så bestämde jag mig för att ta Ferdinand i alla fall.


Ferdinand


Han är ju som han är den där hästen idag ville han äta mitt hår och dessutom ville han slika mig i hela ansiktet kanske smakade jag gott? Och sen ville han ha min jacka också och min telefon den såg god ut tyckte han. Haha ja knäppa älskade häst <3.

Han var skit fin idag lite pigg i början men traven var avslappnad och fin och galoppfattingarna från kort trav till och med perfekt fattning. Han tog båda galopperna. Skit nöjd är jag med honom idag.


Blomma

 


Efter som jag ska iväg i morgon på dagen så då fick hon gå två dagar och stå två dagar. Hon är lite väl het nu lilla damen ligger på precis hela tiden så matte får träningsvärk i armarna. Men hon tycker det är så himla roligt att få komma ut så det är kul och köra henne men mina armar eller jag kan ju se det så här man får motion i alla fall. mitt fina hjärta <3.



förgyllde mina hästar min dag verkligen. dagen började dåligt och slutade bra med två fina hästar <3.


"Letting go is never easy because hanging onto the past feels good, but sometimes its only when you let go that you can make room for the rest of your life to show up." //Marin i Men in trees

 

 

Av Sara - 29 mars 2013 19:37

Ja det var konstigt en av våra katter dog i dag. Mamma hittade han i pannrummet. Han var pigg på förmiddagen men så bara dog han. Jätte konstigt. Fina Mille vi saknar dig <3

Den där katten hade verkligen nio liv om inte fler. Han försvann en gång och vi trodde inte han skulle komma tillbaka, men en dag så stod han vid dörren och ville komma in. Han kom hem med ett stort sår och smal tyckte vi men han var egentligen en normalviktig katt när han kom hem. 

Han hoppade från ett fönster när han bodde hos en Kompis till Kattis Malin. Han skulle återhämta sig från såret då.

Ja katten med nio liv är borta nu jag fattar inte riktigt att han är borta. :( Vila i frid <3

                Vila i frid våran fina Mille <3

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards