teambus

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Rubrik saknas

Av Sara - 29 mars 2013 19:51

Den här dagen blev väl inte så bra som jag trodde den skulle bli. Eller egentligen vaknade jag på lite halvtaskigt humör. Var meningen att eller nej det var Simon som ville att jag skulle följa med han till hans kompisar men mamma hade precis ringt mig och sagt att Mille dött. Och jag ville inte från början så då åkte körde han hem mig. Jag kollade på lite one tree hill och väntade på att Maria skulle komma hem. Men så bestämde jag mig för att ta Ferdinand i alla fall.


Ferdinand


Han är ju som han är den där hästen idag ville han äta mitt hår och dessutom ville han slika mig i hela ansiktet kanske smakade jag gott? Och sen ville han ha min jacka också och min telefon den såg god ut tyckte han. Haha ja knäppa älskade häst <3.

Han var skit fin idag lite pigg i början men traven var avslappnad och fin och galoppfattingarna från kort trav till och med perfekt fattning. Han tog båda galopperna. Skit nöjd är jag med honom idag.


Blomma

 


Efter som jag ska iväg i morgon på dagen så då fick hon gå två dagar och stå två dagar. Hon är lite väl het nu lilla damen ligger på precis hela tiden så matte får träningsvärk i armarna. Men hon tycker det är så himla roligt att få komma ut så det är kul och köra henne men mina armar eller jag kan ju se det så här man får motion i alla fall. mitt fina hjärta <3.



förgyllde mina hästar min dag verkligen. dagen började dåligt och slutade bra med två fina hästar <3.


"Letting go is never easy because hanging onto the past feels good, but sometimes its only when you let go that you can make room for the rest of your life to show up." //Marin i Men in trees

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 15 december 2014 14:33

Självklart är det inget illa mede att ha häst på foder! super bra alternativ till att prova på eller om man inte har råd att köpa en egen häst! Men man ska akta sig för vissa loopholes kallar jag dom. Vissa saker som fodervärd ska man akta sig för oc...

Av Sara - 4 november 2014 14:17

Har faktiskt tänkt på detta en del nu. Speciellt med Lilja nu när hon är fullt ridbar nej hon är inte helt utbildad med hon är ridbar i alla fall. Har funderat vad jag vill med henne och om jag vill tävla och så vidare. Ja vad tänker jag om det då? N...

Av Sara - 20 oktober 2014 13:59

Jag kan börja med att säga att det inte är enkelt att ha unghäst ibland. Man står ofta och tittar på dom och suckar men kul har man också det går verkligen upp och ner. Just nu är Lilja i en grymt jobbig trots period det där går i vågor med unghästar...

Av Sara - 11 oktober 2014 10:02

Ja nu har vi gjort om lite i Liljas foderstat hon ska få mer hö en kraft och bara få fiber ingen energi. Så igår var vi och köpte miniraler som hon äter och linfröolja och fiber foder från granngården. Och sen får hon mer hö än hon får foder också de...

Av Sara - 10 oktober 2014 12:43

Jag pluggar går praktiken och pluggar lite till och gå tar hand om hästarna. Japp det är vad jag göra just nu. Eller ja just nu är jag sjuk. Vakande med feber för någon dag sen huvudvärk från helvetet och ja det var inte alls kul. Har varit hemma nu ...

Presentation


Jag heter Sara och bor i Borlänge har bott här i hela mitt liv. Jag håller på med trav och ridning har två hästar Busblomma och Buslilja därav Teambus

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards